уторак, 19. мај 2015.

Noreva Exfoliac tonirana krema


Danas Vam pisem o toniranoj kremi koja je fino sutnula sve moje prethodne tonirane, bb, i cc kreme.
Rec je Efxoliac hidratantnoj umirujucoj toniranoj kremi od Noreve.
Moja je u nijansi Teinte clair ( svetlija nijansa), a postoji jos jedna tamnije nijanse koja se zove Teinte Dore.


Ja sam se za ovu kremu odlucila po preporuci dermatologa, koji su Exfoliac liniju i priznali kao dobar izbor za negu problematicne koze mladih.
Exfoliac je forumulisan od vise vrsta prirodnih sastojaka: Vocnih kiselina ( AHA), vitamina B3,ili ceramida, cija je efikasnost dokazana u velikom broju klinickih studija. Takodje je dokazana i odlicna podnosljivost.



Proizvodjac kaze: 

Exfoliac hidratantna umirujuca krema je specijalno formulisana da nezno hidrira kozu tokom celog dana. Umiruje iritacije, crvenilo, otklanja nepravilnosti i prevenira nastanak akni. Zahvaljujuci neznoj i nemasnoj teksturi, brzo se upija i efikasno otklanja nepravilnosti. Koza postaje nezna i barsunasta.



Ja kazem: 

Prvi utisak sa ovom kremom bio je da je namenjena devojkama zutog podtona, i da meni nece odgovarati. Medjutim, on se veoma lepo stapa sa svim podtonovima, i verujem da odgovara svim svetloputim devojkama bez obzira na podton.
Sto se teksture tice, taman je, ni gust ni redak. Zaista imate barsunasti osecaj na kozi. Miris je veoma lep, osvezavajuci i blag, ali se vrlo brzo izgubi.
Moja koza je mesovita, i u momentu kada sam je kupila imala sam zbog neke terapije delove lica koji su bili izrazito suvi, i najbolje od svega sto mi ova tonirana krema to nije naglasila, nije se skupila oko njih, vec ih je lepo hidrirala, dok je celo koje je masno, bilo blago matirano.
Ova tonirana krema je bez parabena sto je meni veoma bitno. Nema zapusenih pora, koza dise, a vi dobijate lepo ujednacen ten.





Pakovanje: Lagano, slatko i prakticno. 30 ml. 
Tekstura: Srednja. 
Miris: Blag i osvezavajuci: 
Prekrivanje: Blago do srednje ( mogucnost 2 sloja, a da izgleda prirodno) 
Cena: oko 1600 dinara

Preporucujem i svim curama starosti do 25 godina i koje nemaju problematicnu kozu, a koje zele kvalitetan proizvod za svakodnevno sminkanje i postizanje prirodnog izgleda. 



Da li ste koristile ovu kremu, ili nesto od Noreve? 
Sta predlazete da probam? 

Do sledeceg posta. 
Poljubac <3 

3 коментара:

  1. Prvi put sam na ovom blogu :-) Svakako cu poceti da ga pratim,zbog toga sto imamo isti problem sa kozom. Za ovu liniju proizvoda sam cula na fb,ali nemam nista njihovo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Najpre hvala na komentaru, a onda i na poverenju sto ces pratiti moj blog.
      Imas nekoliko postova o mojoj kozi, pa procitaj iskustva.
      Sto se tice ove tonirane kreme iskrena preporuka da probas.☺

      Избриши
  2. Ovu kremu od srca preporučujem svima!
    Bez obzira na godine, jer krema se bira prema stanju kože.
    Moja koža je potpuno masna, sklona aknama, proširenih pora...

    Dok nisam otkrila ovu kremu izbjegavala sam da se šminkam jer puderi štete svakodnevnim korišćenjem i pogoršavaju stanje na problematičnoj koži. Ma kakvi da su i koliko skupi.
    Imam 34g i znam šta pričam ;).

    Ova krema osim estetskog ima i njegujuće svojstvo, sve što je napisano potvrđujem, nije mi izazvala nikakve probleme već je naprotiv poboljšala teksturu kože!

    Diiiivna! Ja nemam većih nepravilnosti u vidu fleka, ožiljaka, eritema, njena prekrivna moć mi je sasvim dovoljna i ne pamtim kad sam posegla za puderom zadnji put otkada je imam.

    Može se naći na akcijama 1+1 gratis povremeno pa ispadne više nego povoljno!

    Od Exfoliac linije bih preporučila piling za lice sa AHA kiselinama (savršenstvo!), pročišćavajući gel za umivanje i rekonstruktivnu kremu koja je odlična zimska njega masnoj koži, meni služi kao noćna krema.

    Za ljeto postoji matirajući fluid SPF 50, njega imam za ljeto :).

    Sve u svemu, odlični proizvodi i za masnu kožu ja bolje nisam probala!

    ОдговориИзбриши