четвртак, 21. мај 2015.

AYNA perfect anti-age day cream

Cao devojke. 
Danas sam odlucila da Vam pisem o dnevnoj kremi koju koristim proteklih mesec dana. 
Razlog vise sto zelim da ovaj post ide danas je snizena cena ove kreme.



U prethodnom periodu, ukoliko pratite domacu blogosferu imale ste priliku da citate samo pozitivna iskustva blogerki i veliku preporuku da probate AYNA kozmetiku. 
Ja sam jedna vise koja je ovo iskustvo iskusila i zelim da ga podelim sa vama. 

Ayna cosmetics je firma iz Novog Sada koja se bavi proizvodnjom kozmetickih proizvoda za negu i odrzavanje prvenstveno zrele koze, kao i za sve tipove koze.
Ayna cosmetics prepoznaje zrele potrebe i zahteve koze.
Njihov slogan glasi " Nega koja Vas razume" 
Vise o njima i njihovim proizvodima citajte na sajtu OVDE.

Ja cu poceti najpre od pakovanja. :) 
Nikada ranije nisam imala priliku da se susretnem sa ovakvom kremom i ambalazom. 
Kada prvi put uzmete ovu kremu u ruke, morate na momenat pomisliti kako ste Kejt Midlton i kako se cete vi sada da se mackate nekim luksuzom. :D
Pakovanje je elegantno, zenstveno i skupo. :) 
Svaka zena voli da drzi nesto ovako na svom stocicu. 



Na cetiri strane ovog pakovanja nalazi se mini uputstvo kako da koristite kremu za najbolji efekat na kozi. 


Ayna perfect anti age day cream je krema za dnevnu negu i hidrataciju koze.
Poboljsava elasticnost, smanjuje bore i fine linije na licu. 
Sadrzi: ultra filing sfere, ekstrakt ruze, si buter, arganovo ulje, hijaluronsku kiselinu. 
Bez parabena. 

Ja imam 23 godine, i hvala familiji,  dobru genetiku, pa jos uvek nemam borice, i linijice, te Vam ne mogu reci koliko smanjuje bore. 
Moj utisak je da je ova krema veoma lagana i prijatna za nosenje. Veoma brzo se upija, pa sam je koristila i pre sminkanja da zastitim kozu. 
Miris je veoma prijatan i blag, i brzo se gubi nakon nanosenja. 
Tekstura je srednje lagana. 


Hidratacija je nesto sto me je kod ove kreme odusevilo!
Sada cu Vam ubaciti sliku moje koze, u momentu kada sam pocela da koristim ovu kremu.


Nisam imala hrabrosti da ubacim komplet bradu i regiju oko usana jer je uzasna.:) 
( Bila sam na tretmanu zbog bubuljica, koji mi je veoma isusio kozu. )

AYNA krema je ovaj predeo oporavila nakon 2 mazanja. Bez preterivanja! ( Uz serum) 
Koza je postala hidrirana i meka. 
Ja sam stvarno odusevljena kako ova krema neguje. 
Takodje sam odusevljena koliko mi je direktorka Maja pomogla pri odabiru. Ljubazna, strucna i prijatna zena, pa se nemojte libiti ukoliko imate dodatna pitanja da joj postavite na Fejsbuk strani  ili da pozovete broj sa sajta.

Svi AYNA proizvodi imaju vise od 3 aktivne komponente, a svaka aktivna komponenta je maksimalo zastupljena u kremama. 

Smatram da ovakav luksuz svojoj kozi treba da priustite, kao i da lepseg poklona za vasu majku, baku, tetku nema. :) 

Redovna cena ove kreme je 3150 dinara, ali je sada na snizenju  2205 dinara, pa pozurite po svoju kremu ili vec poklon. :) 

Da li ste probale ovu kremu, i kako Vam se cini? 
Do sledeceg posta, poljubac! <3 

Нема коментара:

Постави коментар