уторак, 30. јун 2015.

Potroseni proizvodi # 3

Cao cure posle duzeg vremena! :)

Protekli period za mene je bio buran, pun nekih obaveza, zato me nije bilo.
No, moram priznati nije to jedini razlog. Pratila sam svoj profil i blog i nisam bila najcitanija u zadnje vreme,  i vec sam pocela da gubim zelju i postavljam sebi pitanja da li ja ovo radim iole kako valja, i sl.
I onda jedan dan udjem na profil i vidim da je moju stranicu lajkovala Smizletina, i hop volja  je ponovo tu! Njen blog pratim citam dugo, i bas me je usrecila. :)

Tako da mali podstrek znaci, i evo me, trudicu se da budem sve bolja. :)

Tema danasnjeg posta nije moja kuknjava, nego jedna kanta, koju sam jedva cekala da bacim! :)


1. Veet trake za depilaciju za normalnu kozu. 
U fujoritetima sam pisala da mi krema za depilaciju od Veet-a nicemu nije posluzila i da sam bacila pola proizvoda, dok za ovu stvar potpisujem da vredi svaki dinar. Meni odlicno radi posao, nema iritacije, dlacice presporo rastu, i nakon nekoliko koriscenja vidi se razlika u proredjivanju istih. :D

2. Avon Skin So Soft mleko za samopotamnjivanje od pre Isusa Hrista. :) Puna je bocica, jednom sam koristila i bila sarena i smrdljiva, i ne znam zasto sam je cuvala ovoliko. :D Pa-pa!

3. Skin so Soft mleko za telo, ovo jako smrdi, mazala sam noge u nekom periodu, ali ne mogu pohvaliti ni negu ni miris. Kanta. I savet ne bacajte pare, cela ova Skin so soft osim mistova je uzasna.

4. Body losion od ljubicice takodje iz Avona, ostalo je malo, lepo mirise, nega nista posebno.
5. Body mist od jagode Avon. Nikako mi se ne dopada ovaj miris, prskala sam sve osim tela. :D
Ali ta linija mistova je ok, samo sve zavisi koji ukus iliti miris volite. :)


1. Rexona clear aqua bez alkohola dezodorans, odlican, kupicu ga opet nekad.
2. Nivea fresh natural takodje. Obozavam te klasicne niveine mirise i rado kupujem iznova.
3. Naomi Campbell cat deluxe with the kisses. Mrvicu mi je drazi At night. :)
4. Little black dress roll on iz Avona. Pun. Ne volim roll-one, a on je iz nekog seta. :)


1. Orzene beer sampon za suvu kosu. Obozavam ovaj sampon. Prelepo mirise. Cena niska. Preporuke. Kao i za masku iz iste linije.
2. Aceton Lilly. Najbolji aceton koji sam koristila u zadnje vreme.
3. Seba med krema za lice. Do pre nekih godinu dana mi je odgovarala, sada mi je ipak teska. Neguje i hidrira lepo.
4. Acid borici rastvor za sve i svasta. Volim da ga imam.


1. Avon super Shock maskara. Valjda je jasno da je volim? :D
2. Maybelline one by one volume express maskara. Ipak mi je draza zuta. :)
3. Maybelline Rocket volume. Ona neka bude na drugom mestu, posle zute a pre one by one. :)
4. Avon bronzane kuglice. Imala sam ih i ranije, ali ovo " izdanje" ne ostavlja nista. Ne znam da li su menjali sastav ili je moj primerak caknut, ali stiskam ko vo i nista.
5. Ovaj puder iz Avona imam dugo i ne koristim dugo, pa zato u kantu. Ranije sam ih dosta koristila i odgovarali su mi.

I ovo su moji skamenjeni lakovi. :)

Za ovo izdanje, dosta je zar ne? :)

Pravicu jos jedno veliko spremanje preparative  vise, pa ce biti uskoro. 
Resena sam da vise ne nagomilavam proizvode. 
A vi, radite li to? :) 

Do sledeceg posta. 
:* <3 

6 коментара:

  1. Boga mi dosta si trošila i meni je super sok omiljena. Juče sam pisala recenziju o njoj.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Joj svasta se nakupilo! :)
      Bas mi je drago, stvarno ako se uzme na akciji odlicna maskara a sitne pare. :)

      Избриши
  2. Mislim da svi imamo svoje periode kada se malo ulenjimo ili nam jednostavno nije do pisanja tako da svaka blogerka zasluzuje malu pauzu. Bitno je da si se sada vratila sa super postom i da tako nastavis :) Rocket maskara mi je omiljena iz drogerija i obozavam volumen i gustinu trepavica koji postizem kada je koristim

    sparklygoddess.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala puno na recima podrske. :)
      I ja mislim tako, u suprotnom pisanje bloga prelazi u posao i obavezu, a meni je ovo zaista hobi i nesto u cemu uzivam. :)
      Odlicna je zaista kao i vecina Maybelline maskara.

      Избриши
    2. Avonove kuglice su ti možda presvetle,imaju oni nekoliko nijansi koje poturaju kao da je jedna ista. :| ja sam nekoliko kataloga lovila one Arabian Glow, one su im kao tamnije. Kod mene se pokazalo da su ok, diskretne ali mogu da se nadograđuju i ne flekaju. Tako da sam manje-više zadovoljna :-)

      Избриши
    3. Pa vidis uopste nisam primetila da ima razlike, znam da ima neke koje vuku na roze i na bronzano.
      Pogledacu hvala. :)
      Da, ok su sto se toga tice, ni ne spadnu barem meni. :)

      Избриши