четвртак, 7. мај 2015.

New in # 4

Za danas sam Vam malo slikala sta sam ja to kupila i dobila u neke prethodne 2-3 nedelje.
Neke stvari uveliko vec testiram, i znam da cu pisati recenziju jer su vredni paznje. :)


Nazalost boju i lepotu ove torbice nisam uspela da docaram krsom od mog aparata. :D
Iz Primarka je.:) Idealna za prolece\leto. 




1. Gel za tusiranje CIEN, miris visnje. Prvi put se susrecem sa njihovim gelom. Utisci verovatno u nekom #potroseno. :)
2.Kiko Platinum toaletna voda cvetnih nota, veoma nezna, super za ovaj period. :)
3. Victoria's Secret mist, pa i ovo bih opisala kao svetni miris. Preelep.
4. Nisam ljubitelj rollona, vec stikova, ali me je Ana2Cats ubedila da im dam novu sansu. :) Nivea


1. Noreva tonirana krema. Uskoro ce recenzija, ja sam odusevljena ovim proizvodom. 
2. Ayna serum i dnevna krema za lice, dobila sam ih na testiranje, i o njima ce biti recenzija sigurno, samo da formiram kompletno misljenje i ustalim namenu. :D
3. I sada kopija Duo lepka, kupljena kod Kineza za 100 dinara. :D
Drugarica kaze da super radi posao, pa cemo videti. :) 


Sto se sminke tice, tu su dva Flormar proizvoda. 
1. Ultra mega giga bronzer, od cak 33 grama u broju 02. 
2. Flormar quartet senki u broju 45

Da li posedujete nesto od mojih noviteta, i kako vam se cini? 
:) 
Sta ste vi lepo kupile zadnjih dana? 

Do sledeceg posta. 
:*



6 коментара:

  1. Torba je predivna, cula sam da primark ima divne stvari. Moracu sto pre da odem u obliznju i kupim nesto

    ОдговориИзбриши
  2. Koristila sam ovu noreva kremu i bila sam bas bas zadovoljna, samo sto mi se lice zasitilo pa je vise ne koristim...a definitivno najbolji mist Victoria! <3
    Super !

    http://www.adelaacanski.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mist je preeelep, non stop ga prskam! :)
      A o noreva kremi pisem ovih dana,super mi je. :)

      Избриши
  3. Sve mi se sviđa, ali torba je prekrasna! :) Voljela bih da imam gdje kupiti Flormar, baš me mame te njihove stvarčice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probaj da ih kontaktiras preko FB, i raspitas se gde imas najblize da kupis. :)
      Ja sam to radila sa nekim drugim firmama, i bili su voljni da daju odgovor. :)
      Hvala lepo.:)

      Избриши