субота, 25. април 2015.

Dikla VS. Nega krema za nokte


Ovo je post za sve ljubitelje DIKLA kreme za nokte, koji ce mozda u narednom periodu otici po svoj primerak Dikle, a nje biti nece. :)

Naime, ne znam koliko ste pratili sta se desavalo sa "Nevena Leskovac" prosle godine, ali izgubili su dosta licenci, medju kojima i za Dikla kremu za nokte.
Ovo je moja prva i jedina krema za nokte koju sam koristila dugi niz godina, secam se i  da je mama imala i kad sam ja imala nekih 8-9 godina, i izgledala je bas ovako.

Meni je bila odlicna, obozavala sam njen miris, - koji JA opisujem kao staracki miris. Kako god! :D
Elem, kada sam otisla po svoj primerak, jer je moja kod kuce bila na izdisaju, sokirala sam se kad su mi rekli da je vise ne proizvode, ali da postoji zamena. Uzela sam je ubedjena da je nova krema gora.
Prvo iznenadjenje je bio miris, koji je ostao nepromenjen! :)
A onda zatim i sastav, i sam ucinak ove kreme.


Kao sto vidite vecina stvari je ostala ista. Osim roka trajanja, i preporuke da je sada mozete mazati na laktove, kolena.:) ( gde ja nisam probala )

Sto se tice mojih noktiju, od kraja 8. razreda sam krenula da ih lakiram. ( jedva sam cekala da izadjem iz osnovne da mogu da mazem nokte :D )
Uvek su mi bili dosta dugi, i jaki. Posle par godina veoma zuti.  (Nisam mazala bazni lak )
Zanoktice ponekad imam.
Naravno da nikada je nisam mazala 2 puta u toku dana. :)
Pored ove kreme od pre nekih mesec dana koristim tretman 8in1 koji takodje preporucujem, jer su mi nokti ki novi. :D

Zakljucak: 

Preporucujem svima koji su voleli Diklu da slobodno probaju novu verziju - Nega krema za nokte.

Do sledeceg posta, poljubac za Vas cure! 

6 коментара:

  1. Diklu sam koristila još u srednjoj školi, baš si probudila uspomene! To je najbolja krema za jačanje noktiju koju sam imala! Više je nigdje u Hrvatskoj ne mogu pronaći

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Bas mi je drago zbog toga.
      Jeste, iz tog razloga nikad je nisam ni menjala.
      Potrazi Negu sada da probas. :)

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Nazalost, ne mogu u svemu da se slozim sa Vama. U naklonosti prema dikla kremi, dugotrajnosti njene uporebe, prepoznatljivosti njenog mirisa i razocarenju pri spoznaji da je vise nema, mogu. Medjutim, u nepromenjenost njene efikasnosti, nakon pojave nega kreme ne mogu. Nekadasnja dikla krema, koja je doprinosila mekoci mojih ruku, njihovom prijatnom mirisu i cvrstini noktiju, prerasla je u njihovu isusenost i neprijatnan miris. O uticaju na cvrstinu noktiju, nisam uspela da steknem utisak, zbog prethodnih negativnih faktora. Nazalost, bas ovo, doslovce, mislim. Toliko mi nedostaje stara dikla, da sam razmisljala da napisem peticiju za njen povracaj. :) Pozdrav od mene

    ОдговориИзбриши
  4. Postoji li negde u Srbiji Dikla za nokte? Bolja od nje ne postoji.

    ОдговориИзбриши