недеља, 24. јануар 2016.

CATWALK by Tigi krema za lokne

Drage moje kovrdzave cure, evo jos jedne preporuke za Vas.

Radi se o Tigi proizvodu za stilizovanje i definiciju lokni. Tigi proizvodi dolaze iz UK.


Sto se ambalaze tice, veoma lepo uradjeno, ozbiljno pakovanje od 150 ml. Jedina zamerka je sto nemate uvid u to koliko ste potrosili proizvoda.
Koristim ovu kremu od Jula 2015. i nisam ni do pola stigla po osecaju. :)

Krema je vrlo lepe teksture malo lepljive, ali ni previse retke ni previse guste.
MIRIS se ne moze opisati. Em sto ja ne umem da objasnim miris em sto mirise predivno, skupo i miris se zadrzava dosta u kosi.

Potrebna je vrlo mala kolicina za moju duzinu kose. ( za one koji ne znaju duzina je preko pola ledja)
* Ubacicu vec neku sliku kako izgleda kada stavim ovu kremu.



Proizvodjac kaze: 

" Povecajte vasu prirodnu teksturu, Dobicete drzanje i kontrolu, definisane kovrdze i pravilne talase.
Esencijana ulja u kombinaciji sa termickom zastitom i spoljnjim faktorima neguju kovrdze i daju sjajnu zavrsnicu. Koristite na suvim krajevima za odmrsavanje neposlusnih kovrdza"

MOJ UTISAK:
Sa ovom kremom moje lokne su definisane, nikako slepljene, mirisljave..
Moja kosa se jako mrsi tako da ovaj proizovod ne utice ni vise ni manje sto se toga tice.
Za suve krajeve ipak volim vise mrvicu nekog ulja da stavim.

Moze se naci u Aleksandar Cosmetics po ceni od 1800 din.

2 коментара:

  1. Cula sam da je odlican proizvod i moracu da ga isprobam :)

    ОдговориИзбриши
  2. hey :)
    citam tvoj blog vec neko vreme i iskreno mi se svidja,ali interesuje me koji su tebi autori omiljeni svih vremena? ali ne sad nego koji su ti bili omiljeni pre npr. 5 godina i sada su jos uvek? verujem tvojim kritikama i iskrenim komentarima
    pozdrav <3

    ОдговориИзбриши